Samsunn55 kesem gözükmeden kanamam vardı canım hep düşük başlamış diye hastnaeye yatırdılar büyük doğumda. Bebek oluşamaz şöyle böyle ama rabbime bin şükür kalp atışından sonra progestan fitile başladım. Özel doktoru bulunca o başladı coaspine. Progestanıda iki doza çıkarttı ama iki haftadır lekem kesildi progestanıda kesti. Sürekli yatıyorum ama yemek wc harici kalkmıyorum ayağının altına yüksek yastık koy yat lütfen. Bizde çok zor günler geçiriyoruz inanki hala hamileyim diyemiyorum korktuğumuZdan bol dua et ve iyi bir doktor bul. Bulamazsan ben doktorumlada konuşabilirim özel yazaneside var tunalıda gerçekten çok ilgili. Asla kötü birşey gelmesin aklına reklam gibi falan biz çok yorulduk bunaldık iyi bir kelime güzel bir kelime için doktor doktor gezdik ama devlet hep tersledi kızdı . Özele gidelim dedik parası nolursa olsun gerçektende değiyor verdiğin paraya yani. Seni çok iyi anlayabiliyorum bolca dinlen kendini asla yorma zorlama 🙏