Duygu1503 Kızlar bugun doktor a gittim tam 26 haftalığız bebeklerin suyu fazla ikzlerdenzaten erken dogum rısk i var su fazlalığı bunu dahada tetikliyor dedi riskli gebelik bölümü dıye bir bölüm varmış oraya gitmemi önerdi birde 26 haftalıgız ama 25 haftalık cıktılar ulstrasjnda 1 hafta geriler dedi doktor uzulme ciddi değil dedi ama ben cok tedirgin oldum biri 740. Gr biri 760 gr mış 😪 başına gelen oldu mu boyle bı durum su fazlalığı n olcak şimdi
Ahidem32 Duygu1503 üzülme canım bnde ikiz gebeyim 24. Haftadayım bana normal suyu fln dediler ama bi sorun olacağını sanmıyorum içini ferah tut.bnde detaylı ultrasona giremedim o yüzden kafamda deli sorular var 🤔
brldmr Duygu1503 sanırım burda okudum bir arkadas su aldırdı keseden. sorun olusmamıstı. doktorlar her riski soylemeye bayılır cunku bir şey oldugunda sorumluluk almak istemezler. icinizi ferah tutun. ne olacaksa o olcak
Zeynepzeze Bir bilgim yok ama ALLAH sağ salim kucağına almayı nasip etsin miniklerini. Lütfen canını sıkma, sen üzülürsen onlar da üzülür😞
Duygu1503 Cok sağolun kızlar ama işte elimde değil sabahtan beri düşünüyorum ben birazda doktor kurbanı oldum sanırım ikiz oldukları ıcın seker yüklemesi yapması gerekiyormuş bana gerek yok yapmaya drdi bugun gittiğim nasıl yapmaz gebelık sekeri olıştu belkide su fazlalgı ondan kaynaklanıyor fılan dedi saglıkla geldinler tek istediğim o 🙏