ozlemky
Merhaba arkadaşlar, Doğumdan sonra 4 ay iznimi kullanıp işten ayrılacağım. Yani tekrardan dönmeyeceğim işe. Birkaç arkadaşım süt iznimi de toplu olarak alıp bu izinle birleştirebileceğimi söyledi. Sonrasında çıkışını verebilirsin diyorlar. Böyle birşey yapan oldu mu ? Yani süt iznini de hak ediyormuyum? İstifamı izin bitiminde vereceğim