Mrvegrkan Bebisimbebisim evet canım hiç kız diye bişe demedi bana 12 erkek gibi dedi 16 kesin erkek dedi başka doktora gidince göstermiyor falan deyince kafam karıştı ama kendi doktorum 16 kesin erkek dedi şimdi 17 olduk
Ftmemne [silindi] yok geçen hafta gittim en son. Şuan 13 üz. 17 haftalıkken gitmeyi düşünüyorum bakalım