YeniAmne Bu rahatsızlık ile normal doğum yapan varmı? Varsa süreç nasıl ilerliyor? Şuan 36haftalığım 37de bebeği alıcaz dedi doktorum bu nasıl olucak ?
YeniAmne Smyyeekdr direk sezeryan denilmedi öncelikle normal için bebeği uyarırız denildi gerekirse suni veririz denildi. Ama bu uyarı nasıl olucak iğne falan mı
Smyyeekdr Benimde koleztas çıktı 25 haftalıkken su an 30 haftaligim bebek ters eğer donmezse 37 de sezeryanla alırız dönerse 38 de suni sanciyla doğum yaptırırız denildi
YeniAmne Smyyeekdr banada doktorum öyle dedi suni çok acıtıyor dediler dedim oda mnormal doğum sancısı 1se suni 3dedi
MuhammedTalha03 YeniAmne merhaba doğum yaptiniz galiba gozunuz aydin dogumunuz nasil oldu normal.mi sezeryan mi