Sever Kızlar mide sorunum var ve koruyucusuz asla duramıyordum hamileyken sabrettim ama olmuyor hamilelik de tüm mide koruyucular yüksek risk taşıyormuş nexıum içilebilir diye okudum doğru mu gebelikte kullanan oldu mu doktor tavsiyesiyle
Mirayyy77 Canım benimde midemde hem fıtık hemde reflü var 3. Ayda pulcet 40 mg başladım doktorumun önerisiyle ilaç kullanmadığım o 3 ay mahfolmustum çok zor midede sorun olunca yaşayan bilir 🤗
Mirayyy77 [silindi] evet her sa aj aç karnına içiyorum, hamile kalmadan öncede kullandığım bir mide koruyucuydu zaten. Siz yinede doktorunuza danışın 🤗
[silindi] Mirayyy77 Ben nexium kullanıyodum domtorum sağlıklı olan gaviscon rennie falan dedi de onlar yanmaya iyi geliyo 🙄
Mirayyy77 [silindi] evet ilk 3 ayda banada gavisgon ve rennie önerdi sadece o anlık yanmayı gideriyor hiç faydası yok bencede 😂 benim ablamda hamileliğinde kullandı pulcet 🤷