beyza50100 kızlar vi türlü isim bulamadm ysrdmci olurmsunuz ama biraz değişik hos kulaga guzel giden bi isim olsun ve tabi manali
[silindi] beyza50100 Kızım olursa şayet 😅 Mihrimah - Güneş ve Ay Asel - Cennette akan bal ırmağı Liya- Bekleyişin en güzeli,güzel sabır. Bunları düşünüyorum 😅
Gamzeciks beyza50100 biz İlay koyacağız kızımızın ismini inşallah. Sizin ve eşinizin ismi nedir. Uyumlu bişey buluruz belki
duyguyavrusunubekliyor beyza50100 benimde kızım olacak eşim melek ismini istedi bende bade melek bade koycaz Allah nasip ederse
Minikkkuzummm polyanne çok hoş bir isim değil mi 😊 Şimdi ona uygun erkek ismi düşünüyorum belki 2. Kız olursa abisiyle uyumlu olsun diye 😄 hayaller hayaller 😊
Mervezngn Merakli1anne hangi asıl anlamı bildiğim kadarıyla bu isim Arapça kökenli ben o anlamını biliyorum
Merakli1anne beyza50100 benimde.kizim olacak Rabbimin izniyle. Gülce Meva koyacağız Insaallah. Gülce;Gül gibi.gule benzeyen anlaminin yanında gülsün hayati boyu dedik.Meva ;cennet-ül meva'dan geliyor. Yanii Cennetimizin gülü 😘