Tugce1803 Kızlar bu kürü deneyen var mı aranızda? Araştırdım ama doğru düzgün birşey bulamadım. Ne zaman yapılıyor? Kaç gün uygulanıyor? Yumurtlama döneminde de devam edilecek mi? Beni aydınlatırsanız sevinirim..
Adlessu Tugce1803 ben ilk defa dün yaptım adet bittikten sonra bende tam olarak bilmiyorum ama araştırdım biraz yapanları okudum kaynamakta olan bir litre süt e bir demet maydonoz atıp biraz kaynadıktan sonra kovaya koyup buharına oturdum 20 dk falan.bugün kasık ağrım oldu niye oldu anlamadım dr da gidiyorum hormon testi ve eşimin tahlilini istedi bir sorun çıkmadı önümüzdeki aydan başlayarak 2 ay klomen kullanacaksın olmazsa film isteyeceğim dedi bu arada prowomen kullanıyorum dr verdi hergün incir be ceviz tüketiyorum eşim keçi boynuzu pekmezi tüketiyor 3 aydır korunmuyoruz bu ay ovülasyonla takip edip denemeye devam edeceğim inşallah olur kürü de bir defa yaptım başka yapmayacağım bu ay denemek istedim
Tugce1803 Adlessu çok teşekkür ederim cevap için eğer tüp tıkalıysa ve enfeksiyon varsa akıntı falan geliyormuş baya bende öyle okudum ama ne zaman kaç gün yapılacak bir türlü bulamadım..
SuAte Adlessu klozete koyarsan daha kolay olur senin için, beline karnına havlu yada battaniye sar bekle canım, daha sonra hemen ilişkiye girin, rabbim sana ve isteyen herkese sağlıklı evlatlar versin inşallah
Burcu3434 Merhabalar ben maydonoz olanı degıl de ayçicek olanı bılıyorum süt ve aycıcek buharına oturuyorsunuz benım kız kardesımın 2 sene olmadı bu yaptıktan sonra oldu
Adlessu SuAte inşallah tşk ederim ben kovaya koyup uzun etekle oturdum ve havlu ile iyice sardım üstten.üşütmemeye dikkat ettim diğer ay yapacağım yine. Siz yaptınız mı bugün benim adet ağrısı gibi ağrım oldu bu şekilde olan oldumu yaptıktan sonra ağrı olan.
SuAte Adlessu canım ard Arda iki üç gün yapılıyodu diye hatırlıyorum, ben yaptım Allah’ın izniyle o ay hamile kaldım Rabbim nasibederse 2 3 haftam kaldı doğuma, Ebru destanın kürlerinden okumuştum bunları da bi bak ben çok hatırlamıyorum
Adlessu SuAte tşk ederim araştırıyorum söylediklerinize de bakacağım yaptıktan sonra ağrı olunca acaba farklı mı etki etti diye düşündüm
SuAte Adlessu iltihap varsa onu söktürüyo diye okumuştum canm, ha bide hamile olmadığından eminsen yap demişlerdi aklında bulunsun
Burcu3434 Aycıcek zamanı aycıcek alınır 3 adet ve hergun 1 kt ınek sutu kaynatılır işine aycıcek 1 tane atılır buharına oturulur havlu ve battanıyeyle sar buhar dısarı cıkmasın 3 gun hergun tekrarla zaten akıntıyı hıssedıyorsun ınsallah sana da şifa olur