Cansuturk ECHOMAR ŞİŞLİ - HSG FİLMİ ÇEKTİRENLER VARMI Yardımcı olurmusunuz ? Acı agrı durumu olmuyormu ? Söyledikleri gibi ?
Mucizem00 Cansuturk evet ben yaptırdım canım hangi doktor yolladı sizi. Dedikleri gibi acısız soyunma odasına giriyorsunuz komple soyunuyorsunuz üzerinize ameliyat önlüğü giyiyorsunuz masa gibi bir şeyin üzerine uzanıyorsunuz alttan muayene olur gibi oluyor alttan cihazı sokuyorlar acı Yok gerçekten sadece idrarınız geliyor gibi hissediyorsunuz hiç bir acı Yok 10 dakıkalık bir işlem ilşkide acı yaşamıyorsanız orda da yaşamazsınız sonuçları da hemen alıyorsunuz 450 yada 500 olması lazım kasımda çektirdim ben o ay hamile kaldım çok şükür
Elifdikel Cansuturk echomar da çekilmedim ama çekilen kişilerinin yorumlarını okudum ağrısız çekim onlarin da cihazları çok gelismis diye biliyorum normal vajinal ultrasonografi sizi rajatsozt etmiyorsa bunda da sıkıntı yaşamazsınız inşallah
Mergulce Cansuturk ben echomarda çekilmiştim.sadece spekulumu yerleştirirken Canım yanmıştı o kadar ben normaldede zor muayene oluyorum.kolay muayene olabiliyorsanız vajinal olarak yani hiç korkmayın başka acısı ağrısı yok.
mubu81 Cansuturk ben çekildim canım doktorumu cevat bey seçmiştim kendi seçme hakkın var ilacı verdiğinde adet ağrısı gibi bir ağrın oluyor o kadar ayağa kalktığındada hafif pembe kan gibi sıvı geliyor benim ertesi gün çok ağrım olmuştu ama kişiden kişiye değişebilir
Cansuturk Mucizem00 merhaba pendik bölge yönlendirdi beni Normalde orda anestezili olcaktama fiyat uçuk geldi bana Öneri istedim Arasından echomarı sectim İnş saglıklı hayırlı sonuclar alırız Sizde bi sorun yapısıklık vs cıktı mı?
Mucizem00 Cansuturk anestesteziliye hiç gerek Yok burda cihazlar son teknolojı zaten hiç bir agrı sızı Yok bizim 1 senedir olmuyordu çocuğumuz eşimde sperm sayısı azdı ama çok abartılacak kadar değildi benimde alttan muayenelerde temizdi doktorum bide Rahmi flmi çektirelim tüplere bakalım dedi çok şükür hiç bir sıkıntım çıkmadı bende de temiz çıktı hersey o ay hamile kaldım
Mucizem260619 Cansuturk anesteziye hic gerek yok canim.hafif bir adet agrisi gibi hissediyosun hatta tuplerde sknti yoksa onu bole hssetmezsn belki bende sknti oldugu icin hisssetmistim
Cansuturk Mergulce sonuclarınız temizmi cıktı benim sol tüpte dıs gebelik oldu Cok yedirginim Cocuk sahıbı olmayı cok ıstıyorum
Cansuturk Mergulce anladım adınıza da sevındım İnş benimde prob cıkmaz dua edin bana 🙏🏻 Cocugum olsun saglıklı olsun cok ıstıyorum
Mergulce Cansuturk hakkınızda hayırlısı olsun.eğer hiçbir problem yoksa rahim filminden sonra hamile kalan çok oluyor mutlaka değerlendirin.birde regli bittiği gibi birkaç gün içinde çekilmelisiniz rahim kalınlaşmadan bana öyle söylemişlerdi.
Cansuturk Mergulce yarın randevum cevat beyi sectim Umarım hayırlı sonuclar alırım kızlar İcinden kötü bi his gecmiyor insallah 🙏🏻🙏🏻
cordelia Cansuturk ben de ona çektirmiştim. Hic agri sancı hissetmedim ne is yapıyorsun vs diye konuşurken bi de demesin mi bitti diye.. cok hafif sizi oldu sadece. Dayanılmayacak bir şey değil dediğim gibi cok hafif. İnternette söylenilene bakma sen. Cihazların yeni olması cok önemliymiş cidden. Anestezi falan gereksiz. 5-10 dk lik bir şey rahat ol. 😉
Rks034 Bende çok korkarak gitmiştim acısız ağrısız çekim yaptıklarını öğrendim ve ecomarı tercih ettim, gerçekten de çok kolay geçti hiç anlamadım bile ilacı enjekte ettiklerini, bende çok okudum yorumları falan tedirgindim bi atlatsam diyordum ama gerçekten korkulacak hiç birşey yokmuş eğer adetleriniz ağrılı geçiyorsa hafif ağrısı olabilir o da adet sancısı gibi kısa süre sonra geçiyormuş bir arkadaşımın öyle olmuş, şükür sonuçlarım temiz çıktı ve iki ay sonra hamile kaldım şuan 27 haftalık olduk rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu.
Cansuturk Rks034 ins darısı basıma canım Allah saglıklı nasip etsin bizede 🙏🏻 Yarın saglıklı hayırlı sonuclar alayum bende inş kalbim cok rahat bi kötü hissim yok inş güzel haberlerin hissidir Dua edin 🙏🏻 SiZinde allah kucagınıza almayı sagsalim nasip etsin ins 🙏🏻
Rks034 Cansuturk Amin inşallah herşey gönlünüzce olsun stres yapmayın akışına bırakın Allah’ın izniyle olur en kısa zamanda.
Mucize001 Cansuturk Canım belki bizim gibi bu konuyu ve merkezi araştıranlara yol gosterir diye yazıyorum.14 haziranda 2019 da acısız ağrısız anestesiz işlemi bayan bir dr. Vardı o yaptı işlem ücreti 650 tl devletteki o cihazlarda vajinal muayene olamamış biriydim ve çok çok korkuyordum ama gerçekten çok memnun kaldım.artı benim dr bana çocuğun olmaz söylemlerine nazaran vesilem nedir bilemiyorum cunki baska kurler ve vitaminlerde kullandim 5 temmuzda 4+4 günlük gebeydim.simdi 10+4 gunluguz rabbim dileyen herkese nasip etsin hayirli evlatlar.
Mebos Cansuturk açıkcası acı diyebişi yok korkma hiç normal kadın doğumcuda alttan nasıl muayene oluyorsan ordada öyle herhangi bir ters durum yok yani merak etme
Mucizem260619 Cansuturk cektirdim canim yani adet agrisi gibi bir agri oluyor ama dayanilmicak bisey degil . ki zaten eger sknti varsa tupler tikaliysa falan acmak icin zorlandigi icin agri oluyor . eger sknti yoksa cok kisa surer agri hissetmezsin hafif adet agrisi disinda. Benim cok zorlandi uzun surdu baska doktor geldi bidaha denendi derken agrim olmusti ama soyle diyom echomar farki var bence orada cekildikten yaklasik 8 ay once baska yerde cekilmistim ilk cekildigim yerde echomara gore cok cok fazla bir agriydi.