Kovaburcu 2 aylıgım da daha dün cok yoruldm biraz esya tasıdım gec uyuyabildim bel ağrm var doktora gitsemmi gecermi bilen varmı☹️😔
Scb Kovaburcu benim en başından beri bel agrım var 22 haftadayım şuan bile dayanamıyorum ağrıya uzanıp dinleniyom soda iciyom magnezyum kullanıyom