Nefessss Kız 18+6 haftalığız kızım olacak inşallah ve ilk gebeliğim ama hissedemiyorum hala normal mi böylesi? Hep bi korku sarıyor bişey mi oldu acaba diye.
Mavilianne Nefessss Kişiye göre değişiyor bence bu durum. Bende 17. Haftada hissetmeye başladım, ilk gebeliğim.
Nebahathumeyra Normal ilk hamiellikte 21. Haftaya kadar yolu var. 2. Hamieleliğimi yaşıyorum ben bile 17. Hafta da falan hissettim.
Masalsmom Nefessss Genelde ilk gebeliklerde öyle oluyor canım ama şanslı olup erken hissedende var. Gazhareketlerini bebekle karıştıranda 😂
Rknvlkn Nefessss çok normal ilk gebelikse. kilon varsa daha da geç hissedersin demişti doktorum kişiden kişiye ve bebeğin fıtratına göre değişiyor endişelenme
Guzelannee İlk gevelikler 20 ve sonrası ancak biz 22 yiz uyutmuyor boluna çok istedim hareketlenmesini diye pişman oldum 🤣
Julej Nefessss ben 18. Haftada küçük bi seyirme hissetmiştim bir kere sonra hiç hissetmedim 21. Haftada tam anlamıyla hissettim merak etmeyin erken daha