Ahidem32 İkizlerde detaylı ultrasona girmek şart mı? Girmeyen var mı? Ve kaçıncı haftaya kadar girilmeli?
Tgcmrt Ahidem32 kordon kan geçişleri falan bakılıyo detaylı herşeye bence yaptırılmalı önümüzdeki hafta yaptırcam inşallah
Sldysf Organlarına gelişimine bakıldığı için önemli 22.haftada yaptırdım ben. Diğer tarama testleri çoğul gebelik için doğru sonuç vermiyor o yüzden detaylı ultrason önemli.
Ipek34 Ahidem32 22 haftadan sonra bile istemiyo doktorlar. Kaburgaları kemikleştiği için organları rahat inceleyemiyolarmis. Hele ikizde kesin gidin . Ben 21+0 da gittim
Sldysf Ahidem32 24.haftaya kdr yapılıyor sonrasında bebekler büyüdüğü için net görüntü alınamıyormuş bilginiz olsun.