denizcik Kızlaaarrr 32. HAftamız doluyor ama hala isme karar veremedik. En son bu iki isim arasındayız. Biraz görüşlerinizi alabilir miyim? Aslında evlenmeden önce hep Demir veya Doruk olsun oğlumuz olursa diyorduk ama hamile kalınca kafam karıştı. Doruk ismini çok yakın bir tanıdığımız koydu. Kerem de sonradan çok sıcak geldi bana... Ama hala bir türlü karar veremedik. Kerem, Emir, Demir arasındayız diyebilirim. Görüşlerinizi bekliyorum☺️
Deletedmom381 denizcik Demir bence böyle daha dolu çıkıyor ağızdan ama tabiki son karar sizin sağlıkla adıyla gelsin ve büyüsün inşallah 🙏🏻💙
Minikkkerkekkinnannesii denizcik kerem bence demir ismini cok itici ve zorlama isim olarak görüyorum. 🙄☺️