Gizemmciik Kızlar merhaba 32+5 haftalık hamıleyım. En son doktor kontrolum 23 nısandaydı doktoruma artık hangı sıklıkla geleyım dıye sordum 2 haftada bır gelıncekmı dedım. Oda tamam gel dedi. Sizce cok erkenmi siz doguma kac hafta kala 2 haftada 1 kontrole gıttınız
Neseozkan Gizemmciik canım bana doktorum haftada bir gel dedi ama benim erken doğum riskim var 32 haftalık da hamileyim. Erken doğum riskim yokken sormuştum 36 dan sonra 2 haftada bir gelirsin demişti
eymeninannesii Gizemmciik valla canım ben 31 haftadan beri gidiyorum her hafta Nst için 35 ci haftamdayım şuan
Misok Gizemmciik ben 36ya kadar ay ay gittim hatta bi buçuk ay atladım altıncı ayımda hiç iki haftada bir gitmedim bence gerek yok 36dan sonra her hafta gelmemi istedi drum şuanda 37+4üm her hafta nst çekiliyo
Gizemmciik Neseozkan anladım canım her doktor degısık cagırıyor demekkş bır bıldıgı var gıdıcez bakalım 🤗
denizcik Ben de paZartesi doktora gittim. 32. Hafta raporumu almaya. Bir sonraki randevu için 3 hafta sonrasını verdi canım.
Gizemmciik Misok oylede yapabılırım canım banada cok sacma geldı cunku cok erken suan 2 haftada bır cagırması ıcın. Ben sorunca ıs olsun dıye dedı bence 😀😀
Misok Gizemmciik gelmek istiyosan gel bana göre hava hoş demiştir paran bolsa 😅 bi sıkıntım yok çok şükür o yüzden gerek duymadım ama düşük tehlikesi ya da erken doğum riski varsa tabiki sık gitmek lazım