pelin_emrh öncelikle geçmiş olsun . İnternette denk geldiğim tarifi uygulamış ve kesin çözüm almış biri olarak öneriyorum . Bu arada eczacı kalfası yım doktora danışmadan kesinlikle ilaç kullanmayın
1 kahve fincanıni yarıya kadar su yarıya kadar sirke koyun içine bir çay kaşığı kadar da tuz bununla gargara yapın inanın iltihap yok ise ağrıdan eser kalmıyor