smls19 Kızlar kusura bakmayın özür dileyerek soruyorum kan ilacı kullandığınız da sizde de ishal olmuş muydu? 🥺 Olduysa da ne yaptınız nasıl bir çözüm buldunuz
Ezgib smls19 ben kullaniyorum ishal gibi degilde aslinda bagirsak hareketleri çok oluyor ama ben erikte yiyorum fazla ondan mi ilaçtan mi bilemedm doktoruma sordum biraz takip et devam ederse haber ver dedi
Ezgib smls19 yan etkilerinde ishal kaziyor zaten ben yeni basladim 3 gün oldu bakalim zamanla gececekmi
Deletedmom381 smls19 Bende de oluyor canım bir ishal yapıyor bir kaç gün geçiyor kabıza dönüyor. Ama normal anladığım kadarıyla bu durumlar. 🙄🙄
Cansuersoy Kansızlık ilacı bende afedersiniz ama çoğu zaman ishal çoğu zaman kabızlık yapıyor anlamıyorum ki 😒
ecembk Magnezyumda kullanıyo musun? Magnezyum içtiğim için bende öyle oluyorum doktora sormuştum bikaç gün kestim bu seferde kan ilacı yüzünden tuvalete çıkamamıştım🤔 biraz sıkıntılı bi durum ama içmemiz de lazım bol bol su içmeyi ihmal etme canım
oglumvebenn smls19 evet isgal ya da kabızlık yapabiliyor kan ilaçları, ilacın prospektüsünü okuyun orada yazıyordur.