Filis_eslin Mayıs’ın 6 ilk evlilik yıldönümümüzdü pazar günü ilk anneler günüm Ağustos Doğum ,Eylül Doğum günüm sana mı çalışıcam bu sene ben diyor😂 ben saat aldım evlilik yıldönümünde ona oda bana armineden eşarp almış 2 tane ve Çiçek’le yemeğe gittik ilk iftardı zaten🤗Doğumda bilezik alıcakkk diye biliyorumm hep öyle diyor aman canı sağolsun bende önem veriyorum ama bakalm bekliyoruz 🤷🏻♀️