kusananne Merhaba arkadaşlar 15 haftalık gebeyim geçen gece karın ağrılarım sebebiyle hastaneye gittik apandist deyip ameliyata girdim tabi bebeğimde tehlikedeydi şükür ikimizde iyiyiz ama benim çok ağrılarım var. Düşük tehlikesi devam ediyor progestan hem iğne hemde fitil verildi ayrıca antibiyotik ve bunun yanında bir sürü ilaç 😔 bebeğime bişey olmasından çok korkuyorum var mı benim gibi olup da sağlıklı bebek doğuran
Nazoliii kusananne bilgim yok kuzum üstte kalsın. Cok gecmis olsun allah hayırlısını nasip eder insallah 🌸