Dilekdefne Kizlar bende vajinada asiri bi kasinti ve sislik olusmaya basladi. Mantar degilim. Gecmiyorda 2 gundur bi kasinti var. Acaba son zamanlarda boyle bi durum oluyormu lutfen bilen birisi bisey yazsin
Emine24 Dilekdefne benimde 15 günüm var Doğuma 2 gün önce kaşımaktan yırttım resmen🤦🏼♀️ İdrarımı yapmak bile işkence oldu 😔 dünden beri sirkeyle siliyorum hafifledi😒 Çok berbat bi durum
Dilekdefne Emine24 seninki mantarmiydi canim bende mantar cok oluyorum ama bu mantar degil niyeyse bilmedim ne oldugunu😑😑
Dilekkk @Dilekdefne bende de oldu çok şükür o geçti hemoroid azdı baskıdan dolayı sanırım sıraya giriyor rahatsızlıklar.ben her wc de yakmayacak şekilde ılık su ile yıkadım geçti mantar değildi benimki
Dilekkk @Emine24 bir kaç güne geçmezse doktora sorun bence doğum yakınsa sıkıntı olmasın.geçmiş olsun