Sirinmeleyim Merhaba anneler.Bugun kontrolumuz oldu kizlar 23+3 haftalikmisiz😍bebeyimi gordum renklide😓cok doldum kizlar nasil guzel bi duyguydu yaa.elleri parmaklari ah ah.guluyor gibi durmusdu.ilk omce parmaklarini emiyordu😁ac gitmisdim test icin.ama haraket ediyordu sonra elini yzune koydu.cok tatliydi Doktor herseyune bakti sukur bisey cikmadi sapa saglamdir soyledi.cok sevindim anneler.cinsiyetini bura kadar gosdermemisdi Cinsiyetimizi oyrendik akirki😂erkekmis brnim yavrum😚pipisini gosdrrdi annesine babaannesine. Sadece 1 hafta geri geliyo.oda bana gore normal dedi 2 hafta sonrasina cagirdi herseyi sapasaglamdi oyle cok sevincliyimki Sizin bebelerinizin kilosu boyu ne kadardi kizlar 23 haftada?soyleye bilirmisiniz😍
hunilimom Sirinmeleyim valla hatırlamıyorum canım o haftalarda ne kadar di sağlıkla kucağına al yavrunu 1 hafta geriden gelmesi sorun teşkil etmez bence ilerde büyüdükçe düzelir 🙏 maşallah
Sumide Ne guzel bi duygu ben de 17 haftadayim ayrintili icin gün sayiyorum. Ac karina mi tok karina mi gitmek lazim ya herkes farkli diyo . 🤭😍 çünkü normal ultrason muayenesinde aç oldugum icin naz yapti kizim hic hareeket etmedi cinsiyetini kesinlestirmek istiyorum artik😅
Sirinmeleyim Sumide yok canim tok gir Ben ac girmisdim basi asagi durmusdu doktor sordu bana acim deidm.neden soyledu bak o uzden kaldirmiyo dedi kalbine bakam dedi.somra kaldirdi bakdi.ama tok girsen harakatli olur iyi gorer doktor.ayrintilidir herseyine bakti
Sirinmeleyim Sumide valla benimki gosdermiyordu renklide gorduk. Devletde yokuydu ozele gonderildik orda oyle gorduk pipsini😂😂😂ay ne kadar guldumse ya.doktor kendiside guldu.sukurki iyi bi doktoruydu herseyi baana aydinlatiyordu cok guzel konusuyordu