Tubademir85 Hanımlar yıldırım dorukda ENBİYE YILMAZ da doğum yapan var mı?ben kendisine gidiyorum 38.haftamda yani 4 gun sonra catı muayenem var, ilgi alakasını seviyorum iyi de bir doktor ama doğum konusunda bilgisi olan varsa memnun olurum..
Sinembuse Tubademir85 Bende embiye hanıma gidiyorum her konuda cok memnunum kendisi cok yoğun bir doktor hiç korkmuyorum bile hatta doğumu bile düşünmüyorum o derece güveniyorum kendisine😊