Mryamt canım çatlaklar için karın yapısıyla alakalı olduğunu söylüyorlar kimisi ne yaparsa yapsın karnının, basenlerin çatladığını söylüyor yine de önlem almak önemli tabi 37 + 3 üm benimde hiç çatlağım olmadı . 20 inci haftadan sonra karnım büyüdükçe kaşınıyodu asla kaşımadım özel bi krem yada yağ kullanmadım elime geçen her kremi sürdüm ( nivea bepanthol arko avon hobby ) kaşındıkça avuç içimle krem yedirerek sürekli nemlendirdim bide aklıma geldikçe çok hafif zeytinyağı sürdüm bol su içiyorum dediğim gbi hiç çatlağım olmadı ama ablamda aynı şeyleri yapmasına rağmen çatlakları oldu hatta haritaya döndü göbeği yani biraz karın yapınla alakalı bence ama çok fazla takma kafana yavrunu karnında taşımanın güzelliğini düşün inşallah en güzel şekilde atlatırsın 😊