Neslihancoskun Arkadaşlar ben şuan 8 haftalık hamileyim daha 5 haftalıkken bi önceki kimyasal gebeliğimden dolayı düşük riskim olduğu için progestana başladık ama ben normal içiyordum tekrar kontrole gittiğimde bi takım şikayetlerimden doktora bahsettim oda fitil olarak kullanmamı söyledi ama daha önce hiç fitil kullanmadığım için yapamadım bugün ilk defa denedim ama ne kadar ileri gitmesi gerekiyor ben çok içeri itemedim bilgisi olan yardımcı olabilir mi ??
semrakarahan Neslihancoskun canim isaret parmaginin ortada cizgi varya doktorm o cizgiye kadar ittir dedi bnde ilk zamanlar yapamiyordm dusuyordu yada agzda duruyordu ama ileri ittirmen daha iyi
Neslihancoskun Cagla29930 geçen gün denedim elimde eridi gitti bugünde çok az zeytin yağına batırdım ama ileri itemedin afedersin ama görünüyordu yani faydası olmuşmudur bilmiyorum sizedede öyle oluyormuydu
Neslihancoskun semrakarahan okadar ittiremedim biraz ucunda kaldı alışana kadar böyle yapıcam mecbur normal içince çok kötü yan etkileri oluyor
semrakarahan Neslihancoskun evet canim bn gebeligimin surecinde kullandim 35 haftalik oldu doktorm kestirdi bnde ilk iciyordm veremiyordm sonra doktorm cigerlerini maffedersin icince dedi zorla verdm maalesef
Sinembuse Canim gece yatarken alman daha iyi birde sabaha karşı wc kalkarken alırsan ilaç daha uzun süre içerde kalır beyaz eldivenle deneyebilirsin işaret parmağınla yarıya kadar itsen yeter birde bu ilaç birçoğunu dışarı atıyor h.olsun etkisi olmaz diye falan düşünme.