Rumeysa1111 cnm ben öncelikle iç zıbın aldım bol bol biraz 0-3 aylık biraz da bir tık büyüklerinden. Onun dışında mitil battaniye aldım, evde kullanmak için ayrıca bir tane daha battaniye aldım. Yaz bebeği olduğu için çok kalın almadım. Rahat edeceğini düşündüğüm birkaç tane takım aldım bunlarında sadece 1 tanesini ayaklı aldım rahat kullanabilmesi adına. Kalın ve ince olmak üzere çorap aldım, ağız mendili aldım ve tabi ki hastane çıkışı aldım 1 tane 10'lu 2 tane 5 li hastane çıkışı aldım. Önceliğimiz bunlardı ☺️