ilkayksck bende 38+1im dün kontrolum vardı bebek doğum kanalında heran doğum olabilir dedi doktor. Yalancı sancılarım cok fazla günde 3 4 kez oluyor. Kasılmalarda cabası inşallah cok bekletmez oğlum. Birde ishal oldum kızlar doktor oda doğum un habercisi olabilir dedi