Gurbetgelini Kelebek44 canım ya benim ki 4 değilde sana sorabilir miyim. Senşn ki 3 sezeryan nasıl geçti ve aralarında ne kadar var
Kelebek44 Gurbetgelini 3 ü kolaydı bu çok ağır geçiyor yaşımdan dolayı ve 4. Sezeryan olduğu için dedi dr
Gurbetgelini Kelebek44 allah kolay kurtarsın canım.benim de iki kızım var biri 3 yaş biri 10 aylık seneye bir Tane daha düşünüyorum umarım zorlanmam ben 24 yaşındayım