Mevsimselhaller ben gebeliğimi 8. Haftasında öğrenmiştim... neden ? Çünkü 4 haftalik hamileyken bilmiyorum tabi regli oldum ama normal regli m gibi olmadi...önce hafif kan sonra kahve rengi akintti.. bende yine hamile degilim diyip gecistirdim... ama bu 8. Hafta geldi ben regli olucam yine ama feci göğüs ağrılarım var kan testi yaptırdım... hamileyim.... demem o ki sanirim vücut bebeğin üstüne alışana kadar regli tarzı şeyler görüyor...