isyo 18.haftası biten çocuğumun cinsiyetini bize bi kız bi erkek denmesi sonucu dün erkek olduğunu öğrendik. Göstermeseydi daha doğana kadar göremezdik galiba 😂 bi gülüyo bi de nasıl göstermedim ama deyişiydi galiba 😅
Minedy isyo 18 haftalık bebeler ultrasonda ne kadar gözüküyor boyut olarak resmi var mı. Ya bana drum hiç ultrason kağıdı vermiyorda ben çok merak ediyorum. Hep şu ilk zamanlardaki minnak hali gibi geliyor aklıma
Sendy isyo ben de 12 haftalıgım normalde ne zaman göstermesi beklenen hafta acaba? 😍 benimki de geçen hafta doktors gittiğimde resmen dans ediyordu hopluyordu şok olduk doktorla ve göz kapaklarını gördüm dediğin gibi dalga geçer gibi gülüyordu veled 🤣
SaniyeTan isyo Hayırlı olsun size kaçıncı haftada kız kaçıncı haftada erkek dediler birde göstermediği için mi bu karışıklık oldu yoksa yanlış mı benzetildi
Sendy Minedy nasıl vermiyor ya istesenize! Bana bir hastaneye gitmiştim acil durumum vardı orada bile istedim. Ay biz anneler o fotolarla avunuyoruz bir de mahrum kalmayın ya😞
isyo SaniyeTan yanlış benzetildi erkek bebeklerde kordonla karıştırılıyomuş. 12de kiz 15 17de erkek dediler ama hep benzetme. Bi de ultrasonda 4 5 gün büyük ona rağmen böyle karıştı. Bi muayeneden çıkınca bacak arasında çıkıntı net gördüm ama doktor kesin demeyince değildir diye düşündüm 😅
SaniyeTan isyo kesinleşmiş demekki artık hayırlı olsun bende 14 de kıza benzetildi 16 da tekrar gitmeyi düşünüyorum darısı bize inşallah
Meltem_krt isyo banada 12haftada iki doktor kıza benzetti. 14 haftada tekrar gidicem bakalım bu sefer ne dicek ler çok merak ediyorum. 😌
isyo Meltem_krt kiz bebek göstermekte nazlanıyomuş erkek bebeği de kordonuyla karıştırıyolarmış. Kuzenime 5 ay boyunca kız dediler 5.ayin sonunda erkek olduğunu söylemiştim dimi demişti doktor:D