Arzumms bu bekleyişi en iyi ben anlarım yav 😂 bi kere 12 haftalıktı çikolata yiyip gittim hareketli olsun diye devrilmiş uyuyor 🤦🏿♀️ Doktor kıza benzetti. 15te başka doktor erkeğe benziyor dedi 17de de erkek dün kesin erkek olduğunu ogrendik rahatladım bu merak beni çatlatırdı 😂😂 insallah öğrenirsin 🥰 sağlıcakla gelsinler 🌸