Ezgib Kizlar küçük yolluklarim var makinayla alinca makina onlari kaldiriyor bende silkelemek istyrm ama yanlış olurmu bebege bisey olurmu diye endise ediyorum etrafimda hali cirpti cocuk düştü falan diye sehir efsanleri çok var doğruluk payi ne kadar bilmiyorum siz silkeliyormusunuz acaba 😂biraz sacma bir soru ama
ikinciprensimgeliyor Ezgib ben 33 haftalik oldum.haftada bi ince halim var onu cirpiyorum valla cok fazla yuklenmeden ama Alllah esirgesin
Gamzeinci00 Paspas cirpsam hemen karsi komsum cikiyo birak onu diye zaten düsük riskim de var gebe okulunda da ebe bisey cirpmayin demisti
Ssraa Kolları çok uzatmamak gerek, kaldı ki silkeleme işi utanmasa kolu yerinden çıkarır😅 kordondan düşme riski var. Aman ha diyelim! Ha yapıp da bir şey olmayan da var. Doktorlar sağlıksız bebeğe olur sağlıklıya bir şey olmaz diyorlar. Ama nereden bilebiliriz ki bebeğimiz tamamen sağlıklı? :)
Ezgib Ssraa kolları pilates de nasil uzatiyoruz ama ben hayret ettim☺️Ben hic bisey yapmıyormuşum dedim bize neler yaptırdilar 3 gün dayak yemis gibi gezdim 😬
Mimnak Ben silkemedim ama bnm 24. Haftama kadar düşük riskim vardı hiö bir sey yapmadm 29 haftalıgım anca basladm kendi işlerimi görmeye yinede kilimlerimi silkemiyorum süpürgenin ayarını biraz düşürüp süpürüyorum
Ezgib Mimnak bende suan 21 haftalığım bi karar veremedim yolluk dedigim aslında 70 cm bisey cok evhamlı biriyim galiba 🙄