[silindi] canım benim de Ekim’de doğumum ben önce eşyalardan başlarım diye düşündüm daha masraflı gelicek şeyler beşik ve arabası ana kucağı gibi banyo ıvır zıvırları gibi. Ama bebekler kış bebeği olacağı için yazında kış kıyafetleri çok uygun olur onları da almakta fayda var ☺️ bide ben Bebek Bezi çok duydum alın Stok yapın diye bu indirim zamanları oda mantıklı ben gerçi daha bez alma olayına başlamadım 😂