Aayse1234 Kız yeter, keşke 1 tane 10 1 tane 5li olarak olsaydın ben öyle yaptım. Yaz bebeği olucağı için de zıbın aldım 5-6 tane, kuzenimin verdiği kıyafetler var. Kendim hiç bi şey almadım öyle çok, patiksiz alt pijama aldım 3 tane de. Getiren de çok oluyor bebek giyemeden büyüyor, ben bebeğe tam olucak küçük kıyafet getirenlerinkini toplayıp gidip büyük bedenlerle değiştircem hep 😂