kbraknt bende 37+3 de çatı muayenesi oldum. Hiç açıklığım yokmuş ve çatım da darmış. Sezeryan önerdi doktorum ama illa sezeryan demedi istersen normal de yapabilirsin ama tüm mesüliyet sende olur dedi zorlanacağımın kesin olduğu söyledi. Vakumla çekme, bebeğin kalp atışlarında sorun olursa sezeryana dönme gibi ihtimalleri tek tek anlattı. İlk gebeliğim riske atmak istemedim. İyiki oldum kendimi de ona göre hazırlıyorum.