Rbs111 Annemmm2 erken canım 10 gün önce yaptım çıkmadı 8 gün önce çıktı ama yine de adetini bekle bence sabır çok önemli çünkü geç döllenme diye birşey var moralini boşa bozma
Deletedmom0036 Annemmm2 canım ben adete 5 gün kala yaptık sıfır çıktı adet günü 11 çıktı dedim sana erken die bidahakine adet gününü bekle 😊
Annemmm2 Deletedmom0036 aynen canım sabırsızlık iste 🙁 kısmet olmazsa da hayırlısı diyelim adet günü yenilicem 🙁
Semisko Ygmr1212 18 canım benim 3 tane kimyasal gebeliğim vardı o yüzden adet günümü beklemeden test yaptırmam gerekiyordu
Semisko Annemmm2 heyecana kapılıp üzülmesini istemem bu değer gebelik yok demek. Çok erken davranmışsın. Bekle sabret ben 3 kez gebe olduğumu öğrenip 5 gün sonra 3 gün sonra adet oldum bu daha kötü. Sabret bakalım rabbim hayırlı haberler versin
Anneeeee Annemmm2 9 gün var adetime şimdi doktora gitsem hamileliğim çıkarmı yoksa adetten sonra mı gel der
Annemmm2 Semisko Aynen kuzum hayırlısı ne diyelim çok şükür 1 tane var rabbim olmayanlara nasip etsin insallah ❤️🥰