Afraidmom Kızlar 7 aylık hamileyim şuan 42 bedenim dün ebebekte gördüm dependlerde beden bedenmiş. Şimdi ben son 2 ayda daha da kilo alırım diye 44- beden ve üstü mü depend alayım yoksa bir küçüğünümü?? Büyük alırsam sızdırır mı diye geldi aklıma
Sahreyldrm Afraidmom hayır kuzum büyüğünü alma kilo alacaksın ama zaten doğumda karnın gidecek öyle kalmayacaksin ki
Rhk0158 Afraidmom bende merak ediyorum ama intte bi orta boy bide büyük boy gördüm genelde büyük boy alın orta boy çok sıktı sarıyo diyenler çoğunlukta.
dilcey Afraidmom bir ay önce doğum yaptım 82 kilo ile doğuma girdim büyük boy almıştım ben tam geldi bence büyük al öyle bol gelecek gibi birşey değil
Defnederen012 Büyük boyunu al canım onda ne kadar zayıf bile olsan yinede büyük gelmiyor lastikli yanları zaten tam kavrıyor ben ilk doğumda 68 kilo ile doğuma girdim orta boy almıştım ama göbek hemen inmedigi için hafif sıkmışti şimdi büyük boyunu aldm tam olur.
Haticekale Ben doğum yapalı bugün sekiz gün oluyor kızlar. Sezeryanlıyım vr 71 kilo ile doğuma girdim. Dependim küçük grldi ve kullanamadım. Hastanenin verdiği o koca hasta bezi daha rahattı. Beden olarak büyük alın derim dependi. Şu anda bile küçük geliyor hesab edin
eliffylmz Afraidmom 2 beden var zaten bence büyük olanı al açınca görüceksin sıkı lastik gibi bedene göre genişliyor
Efsuni Afraidmom ben de 27 haftaligim 10 kilo aldim olmaz diye büyük boy aldım 42 50 beden actim baktim bayagi buyuk yani doguma kadar anca olur