Ikizleryolda 18 gun önce benimde ikizlerim dunyaya geldi 28+6 da gerçekten cok zor kuvöz yolu beklemek gidip bebeklerimizi görüp çıkarken içimiz buruk çıkmak 😔 Herseye ragmen güçlü olmalıyız illaki sıkıntılar çıkıyor ama güçlü olmalıyız cnku hissediyorlar. Butun kuvöz yolu bekleyen anneler dualarimda insallah bizde kavuşcaz bebeklerimize