OzlemKarakann Merhaba arkadaslar 2-3 haftalik hamileyim sanirim....aama karnim agriyor ? neden olabilir sizce ?
DidemYldrm OzlemKarakann bebek yerleşiyor ben 14 haftalık hamileyim hâlâ karnım ağrıyor bebek büyüyor çünkü Rahime yerleşiyor 9 ay boyunca ağırıcak 🐣
Pamukdeniz OzlemKarakann canım bende 3 haftalıkken ögrendim aşırı karın agrısı vardı ve adet olcakmışım gibiydi sürekli baş agrılarım ve göğüs agrılarım çoktu göğüs hala gecmedi 😇 için rahat olsun 😇
DidemYldrm Zhdsngz benim doktorum 9 ay boyunca ağrıcak dedi çünkü bebek sürekli büyüyor anne karnında ağrının nedeni o en son aylar da ağrı daha çok olur sıkışıcak içer de çünkü dedi
humaninannesi61 Evet bebek 4 5 ay sonra yerleşiyor. Bu sefer hareketleri sert olacak. Hele 8 9 da karnınızda futbol oynamasına hazırlıklı olun😂