Deryarslan Merhaba hanımlar,öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum. Hep bana hamileliğinin başından beri göbeğin aşağı da erken doğurursun diyorlardı ama ben normal olarak görüyordum zaten Dr da normal diyordu.Ama sabah farkettim ki gobegim daha da asagiya inmiş elimle kontrol ediyorum çünkü her sabah göbek deliğinden de anlaşılıyor.Acaba bebek kanala mi yerleşiyor bu neyin habercisi? 😦bilgisi olan yazabilir mi.Bu arada 32+3um
Aysebkr1258 Deryarslan benimde göbeğim aşağıda bebek Doğum kanalına girmiş dedi doktorum ama erken Doğumdan falan bahsetmedi 33 haftalığım bende göbek yapısı kişiden kişiye değişiyor bence çok kafana takma