Boncukannesi Merhaba hanımlar emsey hastanesine giden var mı ? Muayene ve doğum ücretleri nekadar ve hangi doktora gidiyorsunuz ?
Fasulyem22 sulevisu hiç bilmiyorum canım ama ben burda 3500 civarı diye duydum normal mi sezeryan mo bilmiyorum tabi
DiCeCa sulevisu Fasulyem22 Normal Dogum 3500 Sezeryan 4300, Muayene de 130 tl. Gitmiyorum oraya ama arayip sormustum bi ara ☺️
DiCeCa sulevisu onu bilmiyorum canim, onu sormadim onlarda söylemedi galiba. Arayali 3-4 ay oldugu icin net hatirlamiyorum ama ücretleri kaydetmistim telefonuma ☺️