anaokuluogr_29 Rabbim nasip etsin sizede inşallah.ilaçlarını düzenli kullansın eşiniz.Benimde 13 ay sonra oldu.3 kimyasal gebelikten sonra.Bende kolay elde etmedim o yüzden ne kadar zor olduğunu biliyorum bazen çok umutsuzluğa kapılırdım bizim bebeğimiz nden durmuyor neden tutmuyor hemen düşüyor diye.Bizimkide oluyosa herkesin olur sadece Allah zamanında verecektir.Ama çok strese girmeyin her ay test yapıpta.Stresi bebek düşüncesini bıraktım işe başladım yoğun tempo çalıştım düşünmeye vaktim pek kalmadı yumurtlama günlerini bile pek değerlendirmedim nasılsa olmuyo bide ugrasmaya gerek Allah verecekse verir zaten dedim bi gün mü ne değerlendşrdil Allahım sana bırakıyorum artık biz elimizden geleni yaptık hayırlısını ver diye dua ettim teslim oldum olmazsa 4-5 ay sonra aşılama oluruz diye düşündük.O ay gebe kalmışım çok şükür.Sende kafanı mümkün oranda rahatlatmaya çalış çok zor biliyorum ama dene