Gulibik Burdayım. 21 Ağustosta doğumum. İstanbulda yaşıyorum ve hergün servisle karşıya geçiyorum.
sabah 7 de evden çıkıyorum akşam 8 de eve geliyorum. ayaklarım bu hafta şişmeye başladı. aşırı stresli bir işim var. Müdürüm erkek zerre hamilelikten anlamıyor. gideceğim diye işleri bitirtmeye çalışıyor.
çıldırmak üzereyim gerçekten. iznimi de 37. haftaya kadar çalışıp kullanmak istiyorum ki bebeğe zaman kalsın.
valla gelmiyor bu ağustos bir türlüüü :((