gulsum27100 Merhaba kızlar 15+4 günlük ikiz hamilesiyim ve bugün yatarken bilmeden 2 defa falan gerilim bian ufak bi sancı saptandı karnıma sizce bebişler e bi zarararı olmuşmudur. Rabbim herkesin yavrusunu kucağına almayı nasıp etsin inşallah🙏🙏
Modies gulsum27100 ben de geriniyorum. doktorum kollarını yukarı uzatma dedi. bacaklara doğru hareket et dedi. o acılarda kramp gibi rahimin büyümesindenmiş. :)
Cagladevecioglu gulsum27100 yukari esnemeyin uzanmayin diyolar sen yinede dikkat et tek yumurtami canm bnde ayni hftadaym snnle bnm tek yumurta
gulsum27100 Anladım canım ama büyük ihtimal ben kollarımı yukarı kaldırıp gerilim canım ya bian panikledim
Cagladevecioglu gulsum27100 insallah canm sglkla insallah bnm iki gundur karnm asiri sertlesti ama gogsumun altlarina dogru hicbi grim yok sizim yok cok skur sanada oluyomu bu gunlerde gaz olablir diye dusundum
gulsum27100 Ewet bende de oluyordu ama ben ilaçların etkisi çok ben 5 tane ilaç kullanıyordu şimdi çok şükür 2 ye imdirdim o kadar kalmadı canım bende ilaçlardan bence