Mryu oznuryalcn benimde esim , hani ne kadar ailem desemde aileminde evi barki cocuklari var yine ne varsa es ´te var. bir olup ustesinden gelecegiz insallah yavas yavas yapip. Aslinda hic bisey sadece insan sıkıntı ediyor kendine oda bos yere
Momma Mryu artık yaşanabilir en temel haline ulaşsın başka bir şey istemiyorum artık suyu doğalgazı gelsin temizliği yapılsın, yerleştirme de annemlere kaldı onu da bi zahmet yapıversinler😃 Yapmazlarsa da koliler bekler valla hiç umrumda değil 🤷🏽♀️😃
Kader5516 Mryu 18 haftalıkken taşındık kolide yaptım aşırı ağır olmicak şekilde eşyalarda taşıdım eşimin ailesi yardımcı oldu ama o süreçte bende biraz yoruldm şuan 28.haftamdayım bi sıkıntı yaşamadık ama sen yine de dikkat et tabi
Mryu Kader5516 elimden geldigi kadariyla dikkat edecegim zaten Allaha emanet edip. Cok yorulmamaya calisacagim
Burcuaec Mryu canım bende yeni taşındım. İkiz gebeyim ve 17-19 arası taşınmada ister istemez çok yoruldum. Bana birşey yaptırmamaya çalıştılar ama yine de yapılıyor uzak duramıyorsun. Eğilmeden uzanmadan biraz uzaktan yöneterek yap yalnız ne olursa olsun insan ayakta çok kalıyor akşamları biraz ayaklarımın altına yastık koydum otururken birazda sol yanıma yattım o şekilde dinlenmeye çalıştım.
Mryu Burcuaec aynen öyle insan ister istemez duramiyor ila bisey yapmak istiyor 😣 Masallah Rabbim saglikla bebislerini versin kucagina 👶🏻👶🏻
Fatovebebegi Mryu aynen benim aılem burda bana yakınlar ama ıste ısten çıktım ya artık onlara para akıtmıyorum kapımı bıle çalmadılar suanda da konuşmuyorum ne arıyorlar ne soruyorlar Doğum yaptın mı hıc bı ıhtıyacın varmı dıye sormuyorlar bende tek basıma ayakta kalmak zorundayım benım bı allahım bı esım vardı sımdı Bıde evladım olucal ınsallah
Mryu Fatovebebegi ayyy 😣😣😣 uzuldum yaaaa Rabbim yardimcin olsun zor bi durum 😖 yazik vallahi uc gunluk dunyada boyle ici fesat dolu insanlar daha var halbisem ne guzel bebek geliyor o heycanla insan yumusar .. hayirlisi olsun hic dert etme sen kucuk ailenle mutlu ol esin sen ve bebisin en onemlisi de o zaten💕
Fatovebebegi Mryu aynen bende öyle yapıyorum ve tek basıma ayakta kalıyorım kalamasam onlara muhtaç olurum boyle çok ıyıyım çok şükür 🥰
Mryu AselAlaraa ben bekliyemedim malesef suan ki evde rutubet oluyor bebegimi rutubetli yere getirmek hic istemiyordum bu yuzden bebegim icin hersey
Dilekkrklk Bende tasinacagim 1 ay sonra tamda son aylarıma denk gelicek gurbetteyim yardım edenimde olmicak Allah hepimize kolaylık versin insallah