Aminea dışkı ile çıkar mideye alınan yabancı madde. Endişe yapma. Bazen çocuklar bozuk para yutuyorlar da doktorlar ameliyat etmiyor dışkı kontrolü yapın diyorlar. Cam parmaktan falan girerse yürür damar içinde derler, midede öyle bir şey yok. Yalnız sancın olursa mutlaka doktora git, sivri kenarı varsa miden zarar görebilir. Çok küçük diyorsun sanmıyorum ama her ihtimale karşı mide ağrın falan olursa görün doktora. Bebeğe de bir şey olmaz o yediklerimizi almıyor kana geçen vitaminlerimizi alıyor.