Arbuk2 Arkadaslar sabahtan beri vajinamda acayip bir kadinti var sanirim mantar oluyorum dogal yollarla faydasi dokunacak bir yonteminiz var mi
BKA Arbuk2 bir litre suya 3 yemek kaşığı kadar sirke koyup her tuvalete gittiğinde onunla taharet al Çok faydasını göreceksiniz Hatta çok kaşıntı olduğunda ben daha fazla sirke koyuyorum çok iyi oluyor Doktorum önermişti
Gulsen1989 Arbuk2 bende de kaşıntı ve rahatsızlık hissi vardı idrar yolu enfeksiyonu ve mantar çıktı. Suda eritmelik bı sürü ilaç verdi bide travazol krem verdi. Ben faydasını gördüm. Bir de enfeksiyon için kızılcık suyu iyi geliyor diye okumuştum. Kızılcık özü aldım onu sulandırıp içiyorum aklıma geldikçe artık hangisi fayda ediyorsa bilmiyorum. 37+3 deyim ne kadar çabuk geçerse o kadar iyi benim için