Mirzan 38+4 haftalik gebeyim ayakta duruken 5 dakikada bir rahmim sanki yukari çekiliyormus gibi hissediyorum ve kıvranıyorum öyle olduğu zaman. Aranizda böyle bisey yasayan varmi?
Tuubaaa Mirzan aynı durumu bende yaşıyorum ara ara çok acı hissi veriyor 😌 doğum yaklaştığı içindir diye düşünüyorum 🎈 bende 38+2 yim