Xezal arkadaslar tam 3 haftadir öksürüyorum son gunlerde gozlerim yasariyor hapsiriyorum kac doktora gittim, bitkisel bircok sey kullandim fakat öksürüğüm gecmedi gebelik astimi diye birsey duydum boyle bir durumla karsilasan deneyimlerini paylasabilir mi?
Burcu3572 Xezal sorma bende oldum ama ölüm gibi kaburgalarım kırılıyordu sanki öksürünce günlerce uyuyamadım sonuç doktor mecburi buhar artı antibiyotik serum tedavisi başladı geçti çok şükür bitkisel fayda etmiyor
Burcu3572 Xezal 1 haftada geçti ben onlarla birlikte ekstra pekmez limon zeytinyağı da karışımı sa kullanıyordum ilaçları aksatma bol dinlen geçer inşallah