Slm pardon da görmediğimi nerden biliyorsunuz. 22. Haftada başka bi doktorda detaylı ultrason da renkli olarak gördüm bebeğimi. Benim bahsettiğim hamileliğin başından beri muayene olduğum doktorum. Burda post açtım ki eğer gerçekten bebeğin eşi yüzünden görünmeme durumu oluyorsa kadına boşuna bilenmiyim. Bana göstermez diyor eğer haklıysa bunca zamandır her anlamda beni takip eden doktorumu takdir edersin ki değiştiremem. Ama yine de emin olmadığım bir konu bu. Eğer doğruluk payı varsa bişey diyemem ama eğer böyle bişey yoksa yapmam gerekeni yaparım. Burda bilenler vardır diye yazdım. Doktor değiştirmek başka doktora güvenmek kolay değil. Önce bana doğru söyleyip söylemediğinden emin olmam gerekiyordu