Ulka Merhabalar 12 ci haftadayım ara sıra çok kötü ağrı geliyo sanki bicak batıyo gibi sonra geçiyo bir kaç saniyelik yani kimlerde böyle olmuş??
momof3 Ulka Şuan 10 haftalığım bende de oluyor rahim büyüdüğünden olurmus ama anormal şiddette ağrılarım var enfeksiyondan korkuyorum o yüzden bütün gidip bi tahlil yaptıracağım...
SelmAlper Ulka canım bizde 13 haftalığız bende de oluyor geçende çok oldu birde kan ilacı zehirledi beni ağrım çok olunca doktora gittik bebekte hiçbir problem değilmiş öyle şeyler rahim büyüdüğü için oluyormuş korkulacak bir durum yokmuş🥰
Ulka Pnaratnn ya ciddenmi?? Vallahi çok korkuyorum aniden sanki bıcakı öyle batırıyolarki...korkuyorum Vallahi
Ulka Fatmanurozgr yani böyle ağrılarmı?? Sürekli olmuyo ki aniden bazen anındaca geçiyo bazende bir kaç saniye sonra(
Fatmanurozgr Ulka rahim büyüdüğü içinmiş bende doktoruma sormstm agrın varmı dye sormstu aniden oluyo sancı sonra gecyo demstm
LINDAMAY İlk üç ay ağrılar normalmiş, rahim büyüyor organlar yer değiştiriyor. Bende de çok oluyodu hala da oluyor, doktorum iki kasığında birden sancılar olursa ve devamı gelirse o zaman beni ara haber ver dedi. Diğer ağrılar minik sızlamalar filan normalmiş
Hmiray Ulka bende 12 haftalık hamileyim aynı şekilde bendede oluyor, elimi üstüne koyup hafif oksadıgımda ve yürüdügümde geçiyor bende sakinlemiş oluyorum. Rabbim bizlere bağıslasın bebeklerimizi.