Ftsfrt canım 2 tane park yatak aldım,şu anda 2si bir yatıyor,ben hiç ayrı yatırmadım,büyüdükçe ayırıcam,yatakların biri odalarında biri salonda,2,5ay oldu ikizlerim doğalı,bi tane alıp ihtiyaca göre ikinciyi sonrada alabilirsin,bide ben boyut olarak 70*120aldım o yüzden rahat oldu